we gaan van start - Reisverslag uit San Bruno, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu we gaan van start - Reisverslag uit San Bruno, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu

we gaan van start

30 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Bruno

Zaterdagochtend 6 uur Nederlandse tijd zijn we dan eindelijk begonnen aan ons Amerikaanse avontuur! Na een twee uur durende rit naar Schiphol over allerlei binnendoor weggetjes (volgens de chauffeur staat er altijd file op de snelwegen, ook zaterdag ochtend om 6:00) konden we vrijwel direct na het inchecken aan boord! Inmiddels (ruim 12 uur later) staan we in het prachtige zonovergoten san francisco! Zoals op de foto's te zien hadden we een prachtig uitzicht over de stad vanuit het vliegtuig! Wordt vervolgd....

• 31 Augustus 2014 - 00:09

Xan:

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en nu lekker genieten !!! Hoop snel weer wat te lezen!,xx

• 31 Augustus 2014 - 18:56

Andre Mariijke:

Heerlijk hè na 12uur weer grond onder de voeten, veel plezier!! Ben benieuwd naar het volgende verslag.

• 01 September 2014 - 09:05

Ruud Louise Maxime Jeffrey:

Veel plezier daar in de USA! We gaan jullie avonturen volgen.

• 05 September 2014 - 10:08

Ron:

Leuk om het zo een beetje te volgen !!

Have fun !