laatste dag SanFran - Reisverslag uit Opera Plaza, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu laatste dag SanFran - Reisverslag uit Opera Plaza, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu

laatste dag SanFran

01 September 2014 | Verenigde Staten, Opera Plaza

Inmiddels alweer de laatste avond in san francisco! De tijd vliegt echt voorbij tot nu toe... Vanochtend eerst gecheckt of feyenoord dan eindelijk een topspits had gekocht (bleken ze in plaats daarvan de keeper van 020 te hebben gekocht), en vervolgens begonnen in de hop on hop off bus richting de painted ladies bij alamo square. Vanaf dit parkje midden in de stad heb je een heel mooi uitzicht over de hele stad en op de beroemde painted ladies (zie foto!!). Vervolgens zijn we doorgereden met de bus tot aan fishermans wharf. Vanaf hier hebben we een fietstocht gemaakt over de golden gate bridge richting sausilito. Het is, net als in de rest van san francisco, heuveltje op en heuveltje af waardoor het een zware tocht is. Het weer hielp prima nee, want sinds aankomst in de states hebben we nog geen wolk gezien!!!! Na aankomst in san fran zijn we vervolgens met de cable car teruggegaan naar het hotel. Dit was echt heel bijzonder om mee te maken in de allersteilste straatjes van san francisco! Conclusie is dat san francisco een stad is die met geen andere stad te vergelijken is, met als hoogtepunten voor mij de fietstocht en Alcatraz! Morgen richting yosemite national park waar we voor het eerst de natuur in gaan! Wordt vervolgd...

• 02 September 2014 - 20:05

Marielle:

Heey Verhoeckxjes en Bakkie :p!!

Goed om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Kan ook niet anders.. San Francisco is zoooooooo leuk! Maar goed. .dat weten jullie nu ook :p!!! Leuk om te lezen dat jullie ook met de cable car zijn geweest ..is wel wat anders dan tram 23 he, haha!!! En fietsen hebben jullie gelukkig ook overleefd !! Vanaf de Golden Gate naar beneden ga je best hard he :p! Foto's zijn ook superleuk!! Ik hou de weblog in de gaten. .leuk om bij te houden :D!! Heel veel plezier en de groetjes aan iedereen!!! Dikke Kus Mari

• 02 September 2014 - 21:42

Bothjes Zevenhuizen:

Klinkt super, Hebben jullie nog Leather Boys gespot want dat is waar San Fran het populairst om is geworden. Verder jammer dat er geen DVD materiaal is van Ingrid die een heuvel op fietst, daar is volgens mij geld mee te verdienen ..... Tot sot veel plezier in Yosemite Park , doe Yogi Bear de groeten .... Have Fun daar !