yosemite dag 2 - Reisverslag uit Indian Village, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu yosemite dag 2 - Reisverslag uit Indian Village, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu

yosemite dag 2

04 September 2014 | Verenigde Staten, Indian Village

Tweede dag yosemite! Wakker geworden in een oase van rust, zo leek het voor iedereen. Totdat.. Een paar vervelende Rotterdammers het nodig vonden om te gaan facetimen met het thuisfront! Heel yosemite national park, en geloof me dat is groot, zat rechtop in z'n nest! Vervolgens aan de hand van onze uitstekende reisleiding, Robin Edwin Maarten Bernardus selfie Smulders bak vertrokken richting het glacier point. 60 km later hadden dave en Ingrid na een helse tocht eindelijk een meerderheid om terug te keren, want het leven is toch veel te mooi om in een ravijn van een paar kilometer te eindigen! Als het thuisfront had geweten waar wij mee bezig waren, hadden ze geen hap door hun strot meer gekregen. Echter toch alle moed verzameld en aan de hand van de uitstekende chauffeur dave doorgereden over deze levensgevaarlijke smalle weg langs de afgrond! Eerlijk, marmaris-dalaman is peanuts vergeleken hierbij! Maar eerlijk is eerlijk, het glacier point is oprecht misschien wel het mooiste wat ik in mijn leven gezien heb!!!! Na de skyline van Rotterdam dan! Dit moet je gezien hebben, maar zoals oma koffie zou zeggen: dit doe ik noooooooit meer! Eenmaal weer afgedaald gingen we een busrit doen in yosemite valley. Veel eekhoorns gezien, maar ze konden niet tippen aan die op de marsmanstraat! Toen nog een bezoekje gebracht aan mirror lake, maar hier aangekomen was dit geen lake meer! Na in een creek nog wat gechilld en gezwommen te hebben teruggekeerd naar het hotel, waar iedereen nog boos was van het FaceTime avontuur eerder die dag! Uiteindelijk vroeg naar bed (8 uur is vroeg ja) omdat we morgen de tot nu toe fantastische tocht gaan voortzetten naar de death valley!! Dikke x in Nederland en wordt vervolgd...