Furnace Creek - Reisverslag uit Indian Village, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu Furnace Creek - Reisverslag uit Indian Village, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu

Furnace Creek

04 September 2014 | Verenigde Staten, Indian Village

De plaatsnaam veronderstelt een fornuis, nou we kunnen vertellen dat het hier echt op een fornuis lijkt.
Bij aankomst was het hier vanmiddag ongelogen 45 graden!
Het record in dit jaar staat op 51 graden.
Na een mooie, bijna net zo spectaculaire rit als gisteren kwamen we om net na twee uur aan in deze braadpan in de Death Valley.
De verhalen over urenlang niemand tegenkomen op de weg gaan niet helemaal op, maar we zouden tekenen voor zo'n intensiteit op de Ring rond Rotjeknor!
Een snelle pizza naar binnen gewerkt en daarna urenlang onder water in het zwembad.
Kortom, een soort tussendag op weg naar Las Vegas met een aantal spectaculaire dingen onderweg!

• 05 September 2014 - 10:00

Fred:

Ziet er goed uit ! Mooie foto van Bakkie in Yoshemite :-).

• 05 September 2014 - 10:09

Ron:

Hier geen files gelukkig

• 05 September 2014 - 13:00

Michelle:

Leuk om te lezen dat jullie je prima vermaken in de hitte, verhoeckxjes!
    Keep the photos coming!:)
    Veel plezier nog
    x

• 05 September 2014 - 21:59

Xan:

Leuk, leuk, leuk !!! Mooie verhalen en prachtige foto's!

• 06 September 2014 - 11:41

Silvia:

Eindelijk even tijd om jullie verhalen te lezen. Wat een topavontuur!
    Geniet er lekker van xxxx

Gr,

Silvia en Karel

• 07 September 2014 - 11:57

Andre Marijke:

Het ziet er allemaal goed uit lekker warm hè.Wat een avontuur fietsen over de Golden gatebrug lijkt me eng.
    Mooi dit gedeelte van Amerika op naar het grote geld Las Vegas,geniet van jullie vakantie.
    Groetjes André en Marijke