zion - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu zion - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu

zion

08 September 2014 | Verenigde Staten, Saint George

Vandaag gingen we het drukke Vegas verlaten voor de natuur van Zion canyon! Een 3 uur tellende rit, en na 2 uur zijn we langs het hotel gekomen, wat dus op een afstandje van een uur van de canyon ligt. Vlakbij het hotel zijn we gestopt in het gehucht hurricane. Hier werden dave en Ingrid de eerste van hun sportschool die in Amerika zijn ingecheckt, maar misschien nog wel bijzonderder was dat wij de eerste buitenlanders waren die hier zijn ingecheckt! Ook nog ff gestopt bij een restaurantje hier om te ontbijten, wat erg grappig was en leek op ons avontuur bij denny's met Marielle (Orlando, 2008). Alles ging toen fout en was op etc etc kok liep boos weg. Dit was minder erg, maar leek er wel op en zeker ook veel geslachten! Bijna geen keuze eigenlijk alles was veel vet en ongezond. En grote glazen ijskoude thee werden ongevraagd neergezet en die heeft Ingrid maar opgedronken.. Door naar Zion waar we de narrows gingen bezoeken. Een steeds smaller wordende kloof die op een gegeven overgaat in water. Uiteindelijk zijn we er nooit gekomen, want het stortte echt met bakken uit de lucht. Niemand mocht het water meer in, en grote watervallen stortten van de kloof de canyon in. Kwartiertje geweest dus, waarbij we nooit bij het begin van de narrows zijn aangekomen. Tot aan de onderbroek aan toe nat en er 4 uur voor gereden en nog is 80 minuten in een shuttlebus gezeten. Maarja, snel terug en op naar denny's voor een herkansing. Denny's heeft de meesten weer niet kunnen overtuigen dus hier zullen we wel niet meer komen. 8 uur zaten we dus op de hotelkamer en zijn we al pestend en 31-end de avond doorgekomen. Robin was de grote winnaar! Morgen naar bryce, maar het weer schijnt nog slechter te worden... Wordt vervolgd...

• 09 September 2014 - 19:26

Marielle:

Sorry, we just ran out of onion rings! Matthew matthew!! Shame you shame you! Hahaha! Xxx