page - Reisverslag uit Moenkopi, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu page - Reisverslag uit Moenkopi, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu

page

10 September 2014 | Verenigde Staten, Moenkopi

Vanmorgen vroeg vertrokken uit bryce canyon voor het volgende avontuur in page! Niet een al te bekende naam voor de meesten, en zo ook voor ons. Na wat voorbereidend werk bleek er toch voldoende te doen/zien te zijn om er een mooie dag van te maken! Na eerst in een leuk cowboydorpje (kanab) te zijn geweest ongeveer halverwege de route, moesten we opeens 10 mijl voor page naar links van onze overigens prima presterende navigatiesysteem. Het boekje met vouchers bleek een ander hotel te bevatten dan dat we dachten, maar het was echt een tophotel aan lake powell! Vervolgens snel richting de horseshoe bend gegaan. Dit is een bocht in de Colorado iets ten zuiden van page! Dit is echt een toeristische trekpleister met ook bussen vol Chinezen! Er was een zeer steile afgrond en een door de hitte lastige route er naar toe, waardoor Ingrid zichzelf een heerlijke milkshake had beloofd (in Amerika met slagroom erop!!!!). Eenmaal aangekomen bij het restaurant met de gouden bogen was het ijsmachine stuk en ben ik dus voor het eerst een macdrive doorgereden zonder met iets eruit te komen! Na vervolgens nog de Glen canyon dam met het bijbehorende visitorcenter bezocht te hebben lekker uitgerust aan het zwembad! Morgenochtend (7:30!!!) alleen nog de tour door de antelope canyon in page en dan richting de monument valley, het verste punt in onze reis. Vanaf dan zal langzaam de terugweg richting la worden ingezet! Wordt vervolgd....

• 13 September 2014 - 14:39

André En Marijke:

Leuk hoor die foto's jullie hebben toch niet over het randje gekeken.Op de laatste foto staat Lindsay behoorlijk sexy op.Wij gaan vannacht naar Kos,genieten jullie nog van de verdere reis.

• 13 September 2014 - 14:39

André En Marijke:

• 15 September 2014 - 00:25

Fred:

Voldoende drank ingeslagen? Volgens mij is daar geen alcohol te krijgen :-)