Grand Canyon - Reisverslag uit Oak Creek, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Oak Creek, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

12 September 2014 | Verenigde Staten, Oak Creek

Vrijdag en zaterdag hebben we een van de meest indrukwekkende plekken op aarde mogen aanschouwen: de Grand Canyon.
Eerlijk is eerlijk, imposant is het!
De foto's van Robin zullen het uitwijzen.
Maar na twee weken alleen maar schitterende dingen gezien te hebben raak je ook verwend.
De ene view is nog mooier dan de andere.
Het leuke toetje van deze twee dagen was het hotel en het stadje Williams. We zaten in het oude grand Canyon Railway Station waar ze een prachtig hotel van hadden gemaakt.
Hier vandaan vertrekken dagelijks treinen naar de Grand Canyon, waarin een hele show wordt opgevoerd.
In het hotel zat een leuke bar.
Door het stadje loopt de bekende Route 66.
Dit wordt behoorlijk uitgebuit door de plaatselijke middenstand.
De eerste avond hebben we in een Italiaans restaurant gegeten, de twee avond in een Western restaurant, met beef, kip en ribben.
Al met al twee bijzondere dagen, op naar het volgende avontuur!