la dag 1 /2 - Reisverslag uit Paularino, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu la dag 1 /2 - Reisverslag uit Paularino, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu

la dag 1 /2

18 September 2014 | Verenigde Staten, Paularino

Bij deze dan een verslag van onze eerste twee dagen in los angeles! Vanuit palm springs vertrokken we direct richting Hollywood en lieten het hotel nog even links liggen, want dat ligt daar 82 km vandaan (Hollywood in noord LA en wij ten zuiden). Na eerst een x-aantal selfies gemaakt te hebben voor de Hollywood letters op een uitzichtpunt bij een observatorium, gingen we naar de Hollywood boulevard! Daar sterren gespot op de walk of Fame, en lekker geluncht bij het hardrock cafe. Nog even wat rond gelopen en vervolgens vertrokken met de auto richting Beverly hills. Hier hebben we een star map gekocht en gekeken wie waar woonde en vervolgens een route langs die huizen uitgezet. Bij huis 3 kwamen we al tot de conclusie dat we nooit heel ver zouden gaan komen, door hoge hekken, bossies, beveiliging en grote afstand tussen de verschillende woningen. Lekker terug naar het hotel dus, maar het was inmiddels 5 uur... Spitsuur dus. Half 8 kwamen we aan in het hotel. Echt overal waar we reden stond het vast en dit geeft de grootte van de stad nog maar is aan. Rotterdam en san francisco zijn er dorpjes bij... Volgende dag gingen we stranden afrijden langs de kust bij la. Maar ook hier weer dezelfde problemen met afstand. Na een bezoek aan Laguna beach naar newport beach gegaan. Hier lekker in de hoge golven gesprongen e.d. wat echt kick was. Dit komt in hoek van Holland echt niet voor! 'S avonds naar de anaheim angels tegen de Seattle mariners. Honkbal is natuurlijk niet de meest opwindende sport, maar zelfs Ingrid en lins vonden het prachtig! Met al die Amerikanen die echt gestoord zijn! Was echt een mooi avondje, en angels won nog ook met 5-0! Door het verlies van oakland athletics tegen Texas rangers in de slotfase met 1-6 werd angels zelfs kampioen!!!!! En wij waren erbij! Vandaag de laatste dag, en dan gaan we naar sea world san Diego! Wordt vervolgd...

• 18 September 2014 - 20:31

De Bothjes:

Hoi USA lovers ......

Leuk om al jullie avonturen zo te lezen. Geniet nog even van de laatste dag want de terugreis staat voor de deur. En dan 14 dagen thuis uitrusten ........

Een veilige terugreis toegewenst van ons en kom snel de fotoboeken maar laten zien.

Ruud, Louise, Jeffrey , Milou en Maxime

• 19 September 2014 - 10:59

Renée Westerveld:

Wat leuk om alle foto's te bekijken
    En belevenissen te lezen.
    Groet Fred en Renee.

• 20 September 2014 - 09:43

Nikki:

Wat een geweldige reis en mooie verhalen! Ik krijg er ook zelf zin in een reisje van ............