las Vegas - Reisverslag uit Bracken, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu las Vegas - Reisverslag uit Bracken, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu

las Vegas

07 September 2014 | Verenigde Staten, Bracken

Van death valley naar las Vegas! Dat zou wel een grote klap worden na midden in de woestijn geslapen te hebben! Na een twee uur tellende rit dook Vegas dan opeens op in de woestijn! Na ons hotel (excalibur) betreden te hebben ervaarden we gelijk hoe groot Vegas is. En dat overal waar je kijkt gokautomaten staan. Zelfs bij de incheckbalies. De grootte van ons hotel bleek al snel uit de aanwezigheid van tientallen fastfoodketens maar bijvoorbeeld ook al 3x een Starbucks! We waren echt heel erg verbaasd over de grootte van het hotel en het eerste wat ik dacht was hoe ik aan 3 dagen genoeg zou hebben deze stad te zien. Via een verbinding hotels luxor en mandalay bay bezocht en deze zijn nog groter dan waar wij zelf in zitten. Complete winkelcentra, foodcoirts, zwembaden en in new York new York vervolgens zelfs in de achtbaan geweest. 'S avonds gegeten bij het outback steakhouse en verder gegaan met het ontdekken van alle hotels! Eigenlijk is dit zo door gegaan gedurende de drie dagen, maar ook een paar andere plaatsen zijn bezocht. Zo zijn we naar fremont street geweest (oud las vegas) en zijn dave lins en Robin op de stratosphere tower geweest en zijn dave en lins op de top van deze toren in de big shot geweest! ( net als in Walibi maar dan op meer dan 1000 feet hoogte!). Daarnaast is een feest met david guetta bezocht. Vanavond gaan Peter en Ingrid als afsluitertje nog naar le Reve in het wynn hotel! Alle hotels zijn prachtig maar de meesten van ons vonden venetian toch wel het mooist met gondels, grachten en zelfs het san marcoplein (voor lins gelukkig zonder duiven)! Morgen richting de Zion canyon, waar we eigenlijk allemaal wel aan toe zijn na de gekte in Vegas!

• 08 September 2014 - 18:54

Marielle:

Aaaaaah zijn jullie in die attractie geweest! Dare devils haha!! Mij niet gezien :p!!! Nog heel veel plezier en geniet er nog lekker van!! Groetjes aan iedereen! Xxx

• 08 September 2014 - 19:54

Silvia:

Klinkt allemaal wederom heel bijzonder!
    Enne gelukkig zijn julie Yosemite al uit. Allemaal branden daar...
    Xx en have fun!

• 09 September 2014 - 17:23

Xan:

Gekkenhuis, geweldig hoor!!!!, xx

• 11 September 2014 - 14:15

Fred:

Wat een contrasten ! Ja ik hoorde ook dat er honderden toeristen uit Yosemite weg moesten.

Viel plezier verder