Sedona - Reisverslag uit Oak Creek, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu Sedona - Reisverslag uit Oak Creek, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu

Sedona

14 September 2014 | Verenigde Staten, Oak Creek

Vandaag gingen we richting sedona, voor velen een onbekende laatste stop in arizona voordat morgen de grote oversteek naar palm springs gaat plaatsvinden. Na een klein uurtje kwamen we aan bij het slide rock State park. Dit is een park met door de natuur gevormde glijbanen over stenen in de oak river. Door bosbranden (in mei) was de 'swimming area' gesloten.. Volgens de rangers was het hierdoor gevaarlijk het water te betreden (beetje overdreven dus)... Op zoek naar een oplossing dus want hier wilden we wel een tijdje verblijven, maar dit werd bemoeilijkt zonder WiFi... Toen naar de oak creek canyon bij red rock crossing gegaan! De omgeving was daar echt prachtig met de rode rotsen. De rotsen van bryce, de begroeiing van yosemite en de creeks van Zion zorgden voor een mooi laatste dagje in de natuur! Toen naar het Hilton hotel sedona en dat is echt behoorlijk luxe met meerdere zwembaden, enorme kamers (woonkamer, keuken, balkon, eettafel alles)! Nu dus lekker uitrusten aan het zwembad en rustig naar morgen toe als we 6 uur moeten rijden richting het miljonairs oord palm springs. Dan ook een shopping mall aandoen, dus mochten er nog orders zijn.. wees snel want anders krijgen we het niet meer meegesjouwd

• 15 September 2014 - 21:50

Rick:

Hallo wereldreizigers, wat een belevenissen en wat een hoop leuke ervaringen hebben jullie al meegemaakt . Al denk ik dat jullie de helft nog vergeten zijn op te schrijven. Als ik het zo allemaal lees moeten wij ook maar een paar euro per maand apart zetten om over een aantal jaar ook zo een triple te kunnen maken. Heel veel plezier nog voor de aankomende week. Doe voorzichtig en blijven schrijven. Groetjes Rick .