Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu

Palm Springs

15 September 2014 | Verenigde Staten, Palm Springs

Vandaag een grote oversteek van Sedona naar Palm Springs.
Een reis van ruim 6 uur. Vanochtend om half acht gaan rijden en via Phoenix naar het westen afgebogen.
Onderweg hebben we de record-temperatuur van 45 graden aangetikt, net zo hoog als in Furnace Creek.
Vanmiddag hebben we een tussenstop gemaakt bij een shopping mall, in Casabon.
Verrassende veelkopers waren Peter en Dave!
Om half zes aangekomen bij het hotel en snel het water in gedoken.
Het is ook hier snikheet; een uur geleden gaf de teller in de auto nog 44 graden aan!
We zijn benieuwd naar de nacht maar gaan nu eerst nog lekker eten.

• 16 September 2014 - 07:23

Xan:

Zo leuk om te lezen allemaal, we reizen met jullie mee ! Geniet van jullie laatste avonturenweek!!, xxx

• 16 September 2014 - 20:41

Marielle:

Kijk 'm dobberen met z'n rubberen eendje haha! Geniet van jullie laatste week! Xxx

• 17 September 2014 - 19:43

Oma Grote Meid En Mirjam:

Hi there,
    We hebben net de foto's bekeken en het laatste verhaal van Palm Springs gelezen. Super hoor! Geniet nog maar lekker de laatste dagen in Californië.
    Wij boffen hier nog ontzettend met het weer. Zitten nu nog buiten (half 8 's avonds)!
    Groetjes!