Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van verhoeckxusa14 - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

09 September 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vandaag een nieuwe poging in een nationaal park: Bryce Canyon.
De voortekenen waren beter, het zou 37 graden worden.
Helaas bleek dit de minimum temperatuur in Fahrenheit te zijn, zo'n 6 graden in de nacht.
De rit van Saint George naar Bryce Canyon verliep soepeltjes.
Het enige minpunt was dat we bij aankomst zo'n beetje net zo veel regen naar beneden zagen zeilen als een dag eerder.
Toch maar vol goede moed naar het park vertrokken.
Eerst de Kruidvat Poncho's van Joyce Maas aangetrokken, zijn ze toch eens van pas gekomen.
Vervolgens met de parkbus een ronde gemaakt.
Nou, zoals in de andere parken viel ook hier onze mond open van verbazing.
Moeder Natuur heeft haar werk ook hier goed gedaan!
De foto's van Robin zullen dit laten zien.

's Avonds in een cowboy buffet restaurant wezen eten en daarna de open West-Amerikaanse pestkampioenschappen een vervolg gegeven.
We zijn nu op de helft van ons avontuur en zijn benieuwd naar het restant.